הטרנדים החמים לצילומי גיל שנה

הטרנדים לצילומי גיל שנה מגוונים ולהורים יש המון אופציות לבחור מתוכן את האהובים עליהם ביותר, החל מצילומי גיל שנה בסטודיו על רקעים מיוחדים עם המון אקססוריז, בתוספת עוגת סמאשקייק חמודה וגם צילומי גיל שנה בחוץ, למשל בחורשה ירוקה ואפילו בים.

הטרנדים החמים לצילומי גיל שנה

ילדים, מסתבר, גדלים הרבה יותר מדי מהר, ועם כל הכבוד למצלמת הסמארטפון המשוכללת שלכם, היא לעולם לא תחליף יד ועין של אחד שיודע. אפשר לעשות קורס מזורז, אפשר לבקש מהדוד שהרגע למד צילום ואפשר ללכת למישהו שעושה זאת לפרנסתו. נגיד זאת כך, אם יש משהו שאנחנו חושבים שהוא לחלוטין שווה את הכסף שלכם בתוך עולם הצרכנות הנוצץ בקרב הילדים זה הצילום המקצועי שישאר אתכם לדורות.

הנה כמה הצעות חדשות איך לתעד את חגיגות גיל שנה המרגשות.

אתחיל מצילומי גיל שנה בסטודיו לצילום. חשוב שהסטודיו יהיה מקצועי ויציע חבילות צילום ברורות ושקופות ללקוח. חשוב לשים דגש ולראות מראש את עבודות הצילום של הסטודיו, ולראות שאכן אתם מתחברים לאותן תמונות, הרי ידוע שלכל צלם וצלמת יש סגנון משלו לתמונותיו. מעבר לכך לכל סטודיו רקעים שונים, וחשוב שאהבתם את מה שראיתם, בסטודיו שלי למשל יש מגוון רחב של תפאורות מהממות היוצרות סביב הילד עולם ומלואו. הנה חלק מהסטים שלי: מגלה ארצות, דוכן לימונדה, כדור פורח, סט עפיפונים, סט ים, סט הגלידות המפורסם, סט מתנות בצבעים לבחירתכם (טורקיז-ירוק, כחול, וסגול/ורוד), סט כוכבים וחלל, סט אוהל טיפי, סט טבח/ית שלנו, סט גינת הפרחים שאנחנו מאוד אוהבות ועוד (עוד הרבה!)

הטרנדים החמים לצילומי גיל שנה

לאותם רקעים יפים תמיד תוכלו לבחור עוגה מהמגוון הרחב ולהפוך את הסשן לצילומי סמאשקייק מהממים, עוגת הקצפת הנהדרת והמלכלכת נורא כייפית וטעימה ויוצרת תמונות שמעלות חיוך ענק על השפתיים. חשוב רק לשים לב שסשן הסמאשקייק לא מתאים לכל ילד, למשל אם ילד לא אוהב מרקמים מסויימים יש לקחת בחשבון. לגבי ילדים אלרגניים-תמיד יש פתרון לאפיית העוגה.

אם אתם יודעים שעוגת הסמאשקייק לא מתאימה לילדכם, או שאינכם מתחברים לרעיון, יש כיום טרנדים חדשים בתחום כמו צילום הילד אוכל אבטיח, סופגיות עם ריבה אדומה ואפילו ספגטי, למעשה ניתן להתאים את התפאורה לפי המאכל הנבחר.

בנוסף, אם אתם יודעים שבא לכם צילומים קצת יותר טבעיים, ניתן לצאת לטיול בגינה יפה, חורשה ירוקה או פארק פסטורלי, יש אקססוריז המתאימים לצילומים אלה ומעניקים רובד נוסף לתמונה. הצילומים בחוץ מרגישים ממש כמו יום כיף עם ההורים והמשפחה ופשוט יש שם צלמת שתופסת את הרגעים המופלאים שלכם.

בהמשך לצילומי החוץ יש אופציה גם לצילומים בים, שנותנים אווירה אחרת, רוגע ושקיעה מהממת עם צבעים אדמדמים, שימו לב רק לשעות שילדכם משתף פעולה, חשוב לומר שילד בגיל שנה מתעייף נורא מהר וגם אם אתם מעידים שהילד שלכם מתאים לנינג'ה ישראל, תגלו כי המעמד, ההתרגשות, החקירה של המקום החדש מעייפים את הילד מאוד, זו גם הסיבה שצילומים גיל שנה נערכים בין שעה לשעה וחצי. הילד לפעמים צריך הפסקה, לשתות מים, להחליף חיתול, לנשום אוויר צח, ואני איתו, מאוד קשובה לצרכיו.

לכל שאלה, בקשה ורעיון חדש לעיצוב הרקע שלכם אנא צרו קשר:)

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד