מה ללבוש? צילומי משפחה

צילומי משפחה הם חוויה מרגשת ומיוחדת. אם יש משהו שלמדתי במרוצת השנים הוא שככל שהמשפחה מגיעה מוכנה יותר, כך התוצאה תיהיה מחמיאה יותר, לכן בחרתי לשתף אתכם בכמה טיפים לגבי הלבוש שיעזרו לכם להגיע אל הצילומים מוכנים וערוכים.

אתחיל בכך, שאני יודעת כמה קשה לתפעל משפחה, לבחור בגדים לכל אחד ואחת שגם יהיו תואמים זו משימה לפעמים לא פשוטה, ויחד עם זאת התוצאה של ההשקעה משתלמת כל כך.

כאשר אנחנו בוחרים את הצבע שאנחנו אוהבים שרוצים שהוא יהיה הצבע המשותף למשפחה, כדאי לעבוד עם פלטת צבעים כדי לשלב גם אקססוריז שיתאימו בצבעים, וכדי שיהיה גיוון כדי שלא כל המשפחה תלבש את אותו הדבר, אנחנו רוצים הרמוניה וצבעים שיהיו נעימים לנו בעיניים, גם כשנסתכל על התמונות בעוד 10 שנים.

מה ללבוש? צילומי משפחה

מותגים או כיתוב על בגדים מושכים את העיניים ואנחנו רוצות את הפוקוס עליכם, לכן בחרו בגדים שידגישו אתכם, בגדים שנוח לכם איתם, חגיגיים ומייצגים אתכם.

כמובן שאפשר גם לבוא כל המשפחה בצבע חולצה אחיד כמו לבן, ממש כמו משפחה דקל בתמונה המשפחתית שלהם.

מה ללבוש? צילומי משפחה

אפשר להתאים את צבעי הבגדים לפי עונות השנה, במיוחד אם הצילומים מתרחשים בחוץ ולא בסטודיו. למשל, אם יש שלכת הצבעים יהיו יותר כתמתמים…

מה ללבוש? צילומי משפחה

אפשר גם לבחור בצבעים שידגישו את הילד, כך בחרו רותם ואסף ללבוש חולצה שחורה וגפן החמודה לבשה חולצת ג'נס.

מה ללבוש? צילומי משפחה

בצילומי המשפחה שלי בפארק הירקון בתל אביב, החלטנו על גווני הלבן-כחול-תכלת.

מה ללבוש? צילומי משפחה

הבגדים עוזרים לנו להרגיש חגיגיים ויפים, אבל חשוב מכך זה ללבוש את החיוך על השפתיים. הפכו את יום הצילומים ליום כייפי עם הילדים, הכינו אותם מראש, בחרו אם להצטלם בטבע הירוק והיפה או בסטודיו המחומם והנוח, חשבו היכן הילדים שלכם ירגישו יותר בנוח וישתפו פעולה. ספרו מה מצפה להם ואיך קוראים לצלם או הצלמת שהם הולכים לפגוש וכמובן הכינו את הבגדים מראש:)
אשמח לעזור ולייעץ 🙂

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד