צילומי משפחה בסטודיו ברמת גן

ראש השנה קרב ובא בצעדי ענק, וזה הזמן בו מטיילים בקניונים הממוזגים ובוחרים מתנות לאהובים שלנו לחג השנה, אז מה דעתכם שבמקום ללקט רגליים ולשבור את הראש לגבי איזו מתנה סבתא תאהב- פשוט הגיעו לסטודיו שלי ברמת גן, לחווית צילום משפחתית עם תמונות מהממות שישארו לכם למזכרת נהדרת וגם תעניקו מתנה ייחודית לסבתא או סבא עם אחת (או יותר) מהתמונות שלכם 🙂

צילומי משפחה בסטודיו ברמת גן

איזו מתנה ייחודית בא לכם?

קודם כל נתחיל ונאמר, בראש ובראשונה, שאם אתם מחפשים מתנה לסבא-סבתא אין דבר יותר מקסים מלעשות את הצילומים יחד איתם! תמונות משפחתיות טובות עם הנכדים זו אחת המתנות החשובות שיש בין אם יש חג או לא, ומעבר לכך זו חוויה משפחתית מקסימה וייחודית. שילוב קומפוזיציות בין חברי המשפחה, יוצרות דיאלוג אמיתי וכנה והופך את החוויה ליום משפחתי מגבש.

את הצילומים אפשר לעשות בסטודיו צילום ברמת גן, סטודיו רחב עם מרפסת ענקית להתרגעות, עמדת קפה ונשנושים, המון אקססוריז ורקעים מגוונים וכמובן שאפשר לצאת לחיק הטבע ולהצטלם בצילומי חוץ פסטורלים ויפים.

לכל משפחה אופי שונה והסטודיו המקצועי שלנו דואג למלא אחר משאלות לבכם בשמחה ובהנאה.

המתנה המושלמת לחג

קודם כל, את כל התמונות אתם מקבלים בגלרייה מסודרת ונעימה דרכה תוכלו להוריד את התמונות לכל מחשב או לשלוח ישירות לחברים ומשפחה. בנוסף, תוכלו לסמן את התמונות אותן הכי אהבתם ולדפיס אלבום משפחתי, אחד הדברים המרגשים בחג זה לדפדף בין התמונות שלנו ולהיזכר ברגעים המשפחתיים הללו.

כמו כן, כמה כיף להגדיל את התמונות האהובות עליכם לסלון על קאנבס או קאפה, כל מי שיכנס לביתכם לא יוכל להתעלם מהחוויה שעברתם יחד כמשפחה.

בנוסף, שנה חדשה בפתח, לוח שנה עם התמונות שלכם, זה משהו שהילדים כל כך אוהבים, פתאום כל המטלות שרשומות ביומן הופכות לקלות יותר כי התמונה העלתה חיוך על שפתיהם.

בעולם הדיגיטלי של היום, כשאנחנו מעלים תמונות לרשתות החברתיות, אתם באים מוכנים עם תמונה משפחתית חגיגית במיוחד.

עוד אפשרות נהדרת למתנה : Gift Card לצילומי הריון, משפחה וילדים.

העניקו כרטיס הנחה לאנשים שאתם הכי אוהבים

נוכל לעצב עבורכם שובר Gift Card ייחודי רק לכם אותו תוכלו להעניק למי שרק תרצו.

התקשרו, שלחו whatsapp, ובחרו את הדרך שלכם לתת מתנה ייחודית לחג ♥

אולי יעניין אותך גם: מה ללבוש לצילומי משפחה

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד