איך בא לכם "להשוויץ" עם התמונות שלכם?

הנה כל הדרכים בהן תוכלו להשוויץ בתמונות שלכם ובצילומי ההריון או צילומי המשפחה שלכם.

הרבה פעמים מתייעצים איתי אילו אופציות יש כדי שהתמונות לא יישבו על המחשב אלא יהוו חלק בלתי נפרד מהבית שלנו, אז הנה פירוט של חלק גדול מהדברים שתוכלו לעשות עם התמונות היפות שלכם

נתחיל מהרשתות החברתית, פייסבוק או אינסטגרם הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשיגרה של רובנו, והמון אנשים בוחרים לשתף ולהעלות את תמונותיהם, האמת, זה כיף שהפייסבוק מזכיר לך ומקפיץ לך תמונות מהעבר, לנו באופן אישי זה מזכיר את כל המשפחות הנהדרות שחוזרות ובאות להצטלם וזה מרגש כל פעם מחדש איך המשפחה צמחה, ואיך הילדים גדלו, ואיזה כיף שהיה לנו את הזכות לתעד את כל הרגעים האלו. אשמח לנצל הזדמנות זאת ולומר לכם תודה שאתם מתייגים אותנו ומשוויצים בתמונות שלכם, זה פשוט מחמם את הלב וכמובן שאשמח אם תמשיכו לתייג

https://www.facebook.com/ronyisrael/ בפייסבוק

https://www.instagram.com/ronyisraelphoto/ באינסטגרם

גלרייה, כשהסשן שלכם ערוך ומוכן בגלריה האינטרנטית שלכם, תקבלו לינק לכניסה קלה כדי שתוכלו לשתף את המשפחה, ואף לבחור תמונות לאלבום שלכם.

האינטרנט הוא מקום מדהים שאפשר לשמור בו את התמונות ולעיין בכל עת, אבל אין כמו להחזיק אלבום ולדפדף בו בהתרגשות.

האלבומים הדיגיטליים האיכותיים שמודפסים על דפי פוטו עבים הם מוצר מדהים וחובה. אין כמו לפתוח את האלבום ולהתרגש כל פעם מחדש. האלבום יכול גם להיות בסלון, מוצג על מדף יפה, בגודל מתאים לבחירתכם.

איך בא לכם "להשוויץ" עם התמונות שלכם?

אלבום כיסים לתמונות שלכם

אלבום כיסים הוא הדרך המהירה ביותר להתחיל להשוויץ בצילומי ההריון שלך. כל מה שתצטרכי לעשות זה להשחיל את התמונות פנימה. אלבומי הכיסים לרוב קומפקטים, ניכנסים לכל תיק וקלים לנשיאה. כבר יום למחרת תוכלי לקחת אותו לעבודה ולהראות לחברות…

אלבום הדבקה

אלבומי ההדבקה מזכירים לי מאוד את האלבומים של פעם. לאחר שבחרת את התמונות האהובות עליך מצילומי ההריון שלך, תוכלי להדפיס את התמונות ולהדביק אותן באלבום רומטי כאשר בין דף לדף מפריד נייר פרגמנט. ממש כמו האלבום של התמונות שלך כשהיית קטנה.

מעבר לאלבומים, תמיד כיף להיכנס לחדר של הילד ולראות תמונה מהסשן שלכם על הקיר. את ההגדלה אפשר להגדיל בכמה אופנים כמו:

הדפסה על קנבס

הקנבס הינו בד העשוי כותנה או פשתן אשר אופן האריגה שלו פשוט וגס יחסית. פירוש המילה שאוב ככל הנראה מן המילה cannapaceus, שפירושה בלטינית עשוי מקנבוס (סוג של צמח), אך כיום הסיבים הצפופים של הקנבס ארוגים כאמור בעיקר מכותנה המשולבת בכ 10% סיבי פוליאסטר. את הקנבס מותחים על מסגרת עץ ומתקבל מוצר בעל מראה ייחודי.

ההדפסה על הקאפה מתבצעת באמצעות הדפסה על נייר איכותי והדבקתו במהירות על גבי המשטח הקשיח ללא צורך במסגרת נוספת. ואילו ההדפסה על קנבס מתבצעת כאמור על גבי הבד ישירות, כשלאחר מכן נדרש למתוח את הבד על גבי מסגרת עץ איכותית.

הדפסה על קאפה

מדובר במשטח חלק מאוד וקשיח, העשוי מחומר פולימרי מוקצף, דחוס ועמיד. תכונות אלה הופכות את הקאפה לאמצעי עבודה נוח ויציב במיוחד. לוחות הקאפה קיימים במספר מידות ובעובי משתנה ועל פני השטח החלקים של החומר ניתן להדביק בצורה איכותית תמונות מודפסות בגדלים שונים.

הגדלים של הקאפה והקנבס הם: 20*30 , 30*45 , 40*60

הדפסה על בלוק עץ

פוטובלוק, תמונה מודפסת על בלוק עץ, קיים במגוון גדלים

איך בא לכם "להשוויץ" עם התמונות שלכם?

הדפסת מגנט

בגדלים שונים: 7.5*10 , 10*15 , 15*20 , 10*10

הדפסה על זכוכית- הדפסה על זכוכית בעובי 2 או 3 מ"מ (תלוי בגודל היצירה).

ניתן לבחור בין זכוכית סופר קליר מבריקה בעלת שקיפות אופטית או בזכוכית מט נוגדת השתקפויות.

יש המון אופציות להציג את הימים המאושרים והרגעים הבלתי נשכחים שלכם, אתם צריכים רק לבחור, אנחנו כאן כדי לתעד אתכם באותם רגעים, שישארו לעד.

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד