אין חגיגה – בלי בלי בלי בלי עוגה

לכבוד הבלוג היום נפגשתי לשיחה צפופה עם נטלי הקונדיטורית שלנו, שיוצרת את כל העוגות המקסימות והטעימות לסשן הסמאשקייק , כדי שתספר לנו קצת עליה, קצת על העוגות ולמה לא להתפשר על איכות העוגה.

אין חגיגה - בלי בלי בלי בלי עוגה
עוגת קונספט תואמת לרקע הגלידות

היי נטלי מה שלומך?

-אני בסדר גמור, בדיוק הכנסתי עוד עוגה לתנור למשפחה שחוגגת.

איזה כיף למשפחה!, בואי ספרי למי שלא מכיר אותך קצת על עצמך

  • אני תמיד מתחילה בזה שאני אמא לילדים, יש לי שלושה אהובים, אני עוסקת בקונדיטוריה כבר מעל ל-5 שנים, למדתי בבית הספר של אסטלה, בית הספר הגבוה בישראל ללימודי קונדיטוריה, היחיד עם הכרה ותעודות בינלאומיות, ואני עושה באמת את מה שאני הכי אוהבת- מתוק.

איך קוראים לעסק שלך?

-עם סיום הלימודים, ולאחר שכל השכונה והמשפחה טעמו מכל הדברים שאני מכינה, פתחתי אתNatush, ואני מתמחה בעוגות בהתאמה אישית.

מה הדבר הכי חשוב בעוגה או בכלל בקונדיטוריה?

-לזכור תמיד שהטעם חשוב לא פחות מהנראות. הם הולכים יחד, לכן רמת הדיוק בכל מרכיב הוא קריטי, שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק יניבו עוגה יותר איכותית, שכיף לאכול. אתה מסתכל ובוחן את העוגה עם העיניים, אבל כשאתה נותן ביס-שם אני רוצה לגרות את החיך שפשוט ירצה מיד עוד אחד.

אין חגיגה - בלי בלי בלי בלי עוגה
תומר החמוד

מה הטיפ שלך לכל מי שמזמין עוגה מקונדיטורית?

-הטיפ שלי הוא לקרוא או לקבל המלצות מחברים ומשפחה, לראות עבודות של אותה קונדיטורית, ולא להתפשר, הבדלי המחירים היום לא גבוהים , ובמיוחד כשמדובר בילדים או בסמאשקייק למשל אתה רוצה לתת לילד שלך את המוצר הכי טוב, הכי איכותי, טעים ויפה.

האם את מכינה עוגות פרווה? מה עושים כשיש אלרגיה?

-אני מכינה גם עוגות חלביות וגם עוגות פרווה, מתאימה לכל משפחה את מבוקשה. אם למשל יש מישהו אלרגי במשפחה, אוכל להימנע מרכיבים מסויימים, אני מתאימה אישית את העוגה לכל משפחה, אז בין אם פרווה, חלבי, מרכיב אלרגי ואפילו יופי העוגה, הצבע שלה, הכל ניתן לשינוי בהתאם לאירוע.

מה שונה עוגת סמאשקייק מעוגות אחרות?

-עוגת סמאשקייק בבסיסה היא עוגת שוקולד עם קצפת, לכאורה עוגה פשוטה, אבל כאשר משתמשים בחומרי גלם טובים כמו קצפת, שוקולד איכותי, הטעם הטוב מורגש, העוגה אוורירית וכיף לאכול אותה. מעל יש קצפת, אותה אני מזלפת ברוזטות (שושנים) בעבודה מאוד מדוייקת, אם לא אדייק מיד יראו זאת, ולכן חשוב מאוד להיות מקצועיים. תמיד אני זוכרת שהעוגה מיועדת לילד, שיאכל, יפרק, יתלכלך איתה ולפני הכל להצטלם איתה, כל המכלול מביא לעבודה שדורשת תשומת לב מיוחדת.

אין חגיגה - בלי בלי בלי בלי עוגה
עם השם על העוגה

אילו סוגי עוגות יש לצילומי סמאשקייק?

למעשה אפשר להכין כל עוגה שהלקוח רוצה לסמאשקייק, כולל שם הילד וספרת הגיל שלו-1 למשל, היום העוגה שאני מכינה הכי הרבה היא הקאפקייק, יש גם עוגות קונספט-שאני מתאימה במיוחד לרקע של הצלמת לפי הצבעים ולפי נושא הרקע. כיף להיות חלק מהסט:)

משפט לסיום?

-כשהעוגה טובה- זה משדרג את החוויה.

תודה נטלי, שנמשיך עם היצירתיות והיכולת שלך לפתח עוגות חדשות, טעימות ומותאמות לרקעים באופן מושלם.

קישור לדף של נטלי: https://www.facebook.com/natushcreamcake/

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד