בוק בת מצווה במרכז

בת המצווה הוא אירוע מרגש עבור כל נערה מתבגרת ובני משפחתה כאחד. על-פי המסורת, כשנערה יהודייה מגיעה לגיל 12, היא מחוייבת בקיום מצוות. אך במקרים רבים, חשיבות האירוע היא בעיקר חברתית- מסיבה לחברים לכיתה ולמשפחה כמובן. מלבד האירוע עצמו, גם לבוק בת מצווה חשיבות רבה. התמונות המהממות של הנערה החוגגת מפנות את תשומת הלב אליה, מחזקות את הביטחון העצמי- וגם צילומי בוק בת מצווה בעצמם הם יום מהנה בו הנערה במרכז!

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

צילומים במרכז- סטודיו לצילום בוק בת מצווה

אחת השאלות העולות בבחירת בוק בת מצווה היא האם לצלם את התמונות בתוך סטודיו, או לבחור בצילומי חוץ? כמובן, שהתשובה לכך תלויה בטעם אישי, אך לצילומי סטודיו בהחלט יש יתרונות יחודיים:

  1. צילומי סטודיו לבוק בת מצווה, אינם תלויים במזג אוויר, כך שאם אירוע בת המצווה מתרחש בחורף, זו אלטרנטיבה אידיאלית מלצאת לצלם בחוץ כשקר.
  2. הרקעים המגוונים והצבעוניים של התמונות ניתנים לבחירה, המגוון הרחב והעשיר מאפשר לקלוע לטעמה של כל אחת ולענות על ל צורך. אם מדובר בבוק בנושא מסוים, או חזון ורעיון שנראה בלתי אפשרי- בסטודיו, זה בהחלט אפשרי!
  3. צילומים במרכז הארץ, בתוך סטודיו, יהיו נוצצים, באווירה של חו"ל, ללא נסיעה ארוכה מהבית! כמו כן, הסטודיו מרווח, האווירה רגועה ומהנה- והציוד המקצועי והיחס האישי, יאפשרו לכל אחת להרגיש כמו כוכבת!
בוק-בת-מצווה

בוק בת מצווה במרכז – צילומים במרכז וצילומי חוץ

כמובן, שבצילומים בתוך הסטודיו התוצאות מרהיבות. אך נוף טבעי, שקיעה, או רקע אורבני ייחודי שאין לו תחליף, הם לא סתם הבחירה של נערות רבות:

צילומי חוץ לבוק בת מצווה נערכים לרוב בשעות היפות ביותר של היום- לקראת שקיעה. אם כי בהתאם לרצון וצורך- ובתיאום מראש כמובן, ניתן לבחור לצלם לאורך כל שעות היום.

אתם יכולים להיות בטוחים שכשבחרתם בצילומי חוץ מקצועיים- כל משב רוח, פריחה, שלכת, הקצב התוסס של העיר או תנועת הגלים אם התמונה בקרבת הים- יתנו ייחודיות וטבעיות ויבלטו בכל תמונה.

צילומים במרכז הארץ מאפשרים ים, נופים ירוקים ונופים אורבניים רבים. היופי הטבעי של כל אחת, אף נראה טבעי יותר בצילומי חוץ שהן הסיבה לפופולריות של צילומי בוק בת מצווה אורבניים או בטבע.

גם בסטודיו וגם בחוץ- ניתן לשלב!

האפשרות המושלמת למתלבטים אותה גם מציע הסטודיו של רוני ישראל- צילומים במרכז וסטודיו מקצועי לצילום.

משך הזמן של צילומי בוק בת מצווה הוא כ-3 שעות. אם בחרתם לשלב צילומי סטודיו וצילומי חוץ מומלץ ביותר להגיע לסטודיו כ-3 שעות לפני השקיעה- וברגע שהשמש והתאורה הטבעית בחוץ היא המרשימה ביותר, לצאת לסשן צילומי חוץ מרהיב ומהנה. 

כל המשפחה לוקחת חלק

אירוע בת המצווה הוא אירוע מרגש לא רק עבור נערת הבת המצווה, אין ספק שגם ההורים והאחים מתרגשים! צילומי משפחה כחלק מחבילת בוק בת מצווה בהחלט מוסיפים עניין לבוק. לכן, משפחות רבות בוחרות להגיע כולם לצילומי משפחה קצרים, מהנים ומגבשים, שיהיו חלק מהבוק ויישארו כמזכרת.

אלבום בת המצווה

האלבום הוא כמובן הדרך הטובה ביותר להציג כל בוק בת מצווה מושקע ברגע שהוא מוכן. בתום צילומי בוק בת מצווה, תוכלו לבחור מבין התמונות את האהובות והמוצלחות ביותר. סטודיו מקצועי לצילום יעצב את התמונות לאלבום דיגיטלי איכותי ומדהים ביופיו, עם אפשרות לדפים ריקים עבור כתיבת ברכות לנערת בת המצווה ביום האירוע.

זכרו, זה הבוק של הנערה ותמונות שלה- לכן בהחלט מומלץ שתהיה שותפה מלאה בבחירת התמונות לאלבום ותרגיש נוח עם כל תמונה ותמונה.

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד