בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת עושה. אחד מהרעיונות שיכולים להיות מאוד מיוחדים הוא בוק בת המצווה, כמובן בצורה מכובדת ויפה, עם לבוש צנוע התואם את אורח החיים שלך. אצלי בסטודיו תזכי בתיעוד מרגש של הגיל היפה אותו את חוגגת.

בוק בת מצווה צנוע

הצילומים יכולים להיות בטבע או בסטודיו, את מחליטה היכן הכי נוח לך להצטלם. כמובן שתוכלי להביא את משפחתך ולהפוך את חוויית הצילומים למשפחתית, או להביא איתך חברה טובה שתלווה אותך ותזכו יחד להצטלם לזיכרון נהדר.

תקופת הבת מצווה והנעורים היא תקופה נפלאה והזדמנות לתעד אותך בצורה מקצועית, חווייתית וכייפית. בין אם בחרת להצטלם בסטודיו או בטבע יש המון אקססוריז צנועים מדליקים לבחירתך, כמו מספרי הספרות 12, קונפטי, כובעים, קופסאות של מתנות ועוד.

כל הרקעים בסטודיו מותאמים גם ללבוש המסורתי-דתי הצנוע ותוכלי לבחור אילו מועדפים עליך שישתלבו באופן נהדר יחד עם הבגדים שתבחרי להביא איתך.

אז איך זה עובד?

יוצרים איתי קשר (בטלפון, בוואטסאפ) ומקשקשים קצת כדי שאכיר אותך קצת יותר טוב, מה את אוהבת, לאיזה סגנון התחברת, אם תרצי צילומי סטודיו או צילומי חוץ (ברור שאפשר גם וגם!), וסוגרים תאריך, כמובן שמומלץ לא לחכות לרגע האחרון כדי שהתאריך יהיה לך נוח וגם כדי שתוכלי לקבל את האלבום שלך בזמן.

מה צריך להביא איתי לצילומים?

לבוק בת מצווה צנוע מומלץ להביא איתך בגדים יפים שגם נוחים לך, וכל אקססורי שאת אוהבת ותרצי להצטלם איתו. אם יש לך כישרון שתרצי שנדגיש אותו בצילומים, למשל, אם את רוקדת, מנגנת, מבשלת כדאי שתצייני בפני כדי שאוכל להתאים לצילומים אקססוריז בהתאם.

בוק בת מצווה צנוע

אם בחרת לבוא עם המשפחה, כדאי שהבגדים בינכם יתאימו מבחינת צבעים, למשל גווני כחול-לבן משתלבים נורא יפה יחד. אפשר לבוא כל המשפחה בתלבושת "אחידה", אך גיוון הגוונים דווקא יכול לתת משחק יפה לתמונות. אך עדין חשוב לא לבחור המון צבעים, אלא להתמקד בשניים-שלושה בלבד. לדוגמא- כחול-ירוק-אפור. יש המון דוגמאות לשילובי צבעים בפינטרס (.(pintres

אם בחרת לבוא עם חברה, כדאי שגם היא תביא איתה שני סטים של לבוש שמדברים באותה שפה כמו הבגדים שלך.

האם איפור ושיער מתאים לנערות דתיות ולבוק בת מצווה צנוע?

בהחלט, האיפור נעשה על ידי מאפרת שמתמחה באיפור ילדים ונערות. האיפור עצמו עדין, המאפרת מדגישה את מה שיפה בך אך לא משנה את מי שאת. חשוב לנו לשמור על הנערות שבך, הטבעיות.

מה מקבלים בחבילת בת מצווה צנועה?

מקבלים את כל התמונות ערוכות (תיקוני צבע/חשיפה), בתוך גלרייה מסודרת לשיתוף והורדה, ואם בחרת בחבילה עם אלבום דיגיטלי, תקבלו אלבום מעוצב וייפייפה המודפס בבית דפוס מקצועי. ניתן להוסיף לאלבום אזור מעוצב בו יוכלו הקרובים שלכם לכתוב ברכות בתוך האלבום.

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד