החוויה שלי מאחורי המצלמה

מידי יום אני פוגשת מגוון רחב של משפחות, שהדבר המשותף לכולן הוא ההתרגשות כאשר הן נכנסות לראשונה לסטודיו שלי. האמת? אני מתרגשת כל פעם מחדש יחד אתכם.

כשבניתי את הסטודיו רצינו לתת למשפחות חוויית צילום בלתי נשכחת, וכדי לעשות זאת חשבתי מה אני הייתי רוצה שיהיה בסטודיו, איך כולנו נרגיש הכי בנוח, אז מעבר לעיצוב ובניית הרקעים היפים, דאגתי לאווירה רגועה ומשפחתית בעיצוב החלל כדי שנרגיש הכי בנוח שיש.

החוויה שלי מאחורי המצלמה

אחד הדברים הכי מעניינים כשמצלמים אנשים ומשפחות שונות זה להתבונן בדינמיקה המשפחתית, לראות איך בני משפחה מסתכלים, מדברים, מצחיקים אחד את השני, זה מדהים עד כמה זה שונה ממשפחה למשפחה, ואיך אנחנו משתלבות לאט לאט בדינמיקה הזו ומרגישות חלק מהמשפחה ובנוח להצחיק. המון אנשים מספרים לנו כמה קשה להם מול המצלמה, והתהליך שאנו עוברות יחד אתכם דומה לבצל, איך לאט לאט מתקלפות להן כל המגננות ואז מוצאים את הגרעין עצמו, כמו אבא שממש ממש רציני פתאום צוחק ומצחיק את ילדיו, זה כל כך יפה לראות וכל כך מדליק שיש לנו תפקיד חשוב בגישור הזה.לא רק אותו הורים מרגישים קצת מוזר בהתחלה מול מצלמה, גם ילדים, כי מה זה הדבר השחור המוזר הזה ש"מסתכל עלי", הבנו כאן בסטודיו לעטוף את הכל בכיף, בשמחה, באקססוריז שכיף להתעסק איתם כך שכל ילד ימצא עניין וירגיש בטוח במקום החדש. אנחנו גם משתדלות להכניס רוח שטות קצת כדי שהאווירה תיהיה נינוחה וכייפית, מעניין שעם הילדים עניין המבוכה עובר די בקלות ובמהירות ואפילו ילד שבהתחלה חשש לעמוד מול המצלמה עד לרגע שהוא מעמיד את הקומפוזיציה ומצחיק את כולם, זה ממש יפה לראות ולחוות את זה יחד אתכם.

אנחנו שואפות להכיר אתכם כמה שיותר, ליצור כימיה טובה, לדאוג לכל בקשה, לגרום לכם להרגיש בנוח, בבית, ככה שברגע שהמצלמה תעבוד, יהיה פשוט טבעי לצלם את מי שאתם, יהיו רגעים שתשכחו שאנחנו שם ויהיו רגעים שניתן הכוונה כדי שהתמונה תיהיה מושלמת.

מבחינתנו כל משפחה היא עולם חדש, יש נושאים משותפים לדבר עליהם, יש בדיחות שונות שכיף לחלוק, אפילו המוסיקה משתנה וככה הכרנו עוד ועוד אמנים, זה משהו שמאוד מיוחד ורק מי שנמצא עם אנשים משך זמן מסויים יכול להגיע לרמה כזו של היכרות, קירבה, חברות, אלו רגשות שמציפות אותנו וזה נותן משמעות עמוקה יותר לעבודה שלנו.

זה לא רק המקצועיות או מקוריות וייחודיות הסטים, אלא להיות שקופות מולכם, לתת לכם להכיר גם אותנו, באמת להתרגש, לשמור על קשר ולראות איך הילדים גדלו, אנחנו רוצות שעם כל הפדנטיות שמאחורי העדשה נרגיש אנחנו ואתם בטחון, אמון כיף והנאה.

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד