רוני ישראל-צלמת. זה הכל בפרטים הקטנים

רוני ישראל-צלמת. זה הכל בפרטים הקטנים

משיחת הטלפונית הראשונה…או ההתכתבות, לבחירת מקום הצילומים- סטודיו או לוקיישן בטבע, מבחירת הסט והביגוד, לצילומים ועד קבלת כל חומרי הגלם, כל חלק מהקטן לגדול, הוא חשוב, ולכן אתם חשובים.

כל כך חשוב לי תיאום הציפיות בינינו. התקשורת בינינו צריכה להיות פתוחה וזורמת, שיהיה כיף, לא משנה באיזה ערוץ תקשורת. ברגע שאתם יודעים למה לצפות ושיש חיבור טוב, אני יודעת שתגיעו לצילומים נינוחים ורגועים והחוויה לשני הצדדים פשוט תיהיה ניפלאה והתמונות ידברו בעד עצמן.

כמובן שכל מה שנאמר בינינו בעל פה יהיה כתוב בהסכם מסודר ונוח

הרי אנו כל כך עסוקים עם עבודה, עם המשפחה, עם הילדים והסבתות ולפעמים איננו זוכרים מה בדיוק נאמר בשיחה, הסכם עבודה עושה סדר בכל זה, ומציג לנו בדיוק מה שסיכמנו. אני כמובן מתחייבת לעמוד מאחורי כל מילה, ולעמוד בלוח הזמנים שקבענו. אם למשל הבטחנו את האלבום תוך שבועיים, אדאג שזה אכן יהיה מוכן בזמן ואף מוקדם יותר.

עושה את האקסטרא מייל עבור כל אחד ואחת מכם.

אני זה אתם. אתם אלו שבונים אותי, אתם אלו שמחזקים אותי כשאתם רושמים מילים כל כך מרגשות על החוויה שחוויתם, אתם אלו ששם בתמונות, שמחזירים לי חיוך ענק כשרוח שטות נתפסת בינינו, ואני כל מה שיש לי לעשות זה להסמיק (קודם כל), לומר תודה, להפשיל שרוולים ולהמשיך לתת כמו שרק אני יודעת.

רוני ישראל-צלמת. זה הכל בפרטים הקטנים
רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד