מה ללבוש לצילומי משפחה?

5 מתוך 7 חברות ששאלתי ענו שהן יבואו עם המשפחה באותם צבעים בדיוק. אז אני כאן כדי לעשות קצת סדר, ולהכניס קצת פלפל על מנת שהצילומים שלכם יהיו יפים, מעניינים שיעבירו את האנרגיות שלכם.

מה ללבוש לצילומי משפחה?

זו כבר לא קלישאה- את הכי יפה כשנוח לך

הדבר הכי חשוב בצילומים הוא שתרגישו בנוח, ובגדים נוחים עושים הבדל רציני בנינוחות שלכם. בצילומים כאשר הגינס לוחץ מידי או החולצה שהכפתור שלה נפתח כל הזמן אלו דברים שנורא מעצבנים ולכן אנו ממליצות לחשוב מראש מה בא לכם ללבוש. זה נכון במיוחד גם לגבי הילדים, שחשוב שיהיו מאושרים ונינוחים

בחרו פלטת צבעים מראש – לבשו מתאים, לא זהה

זה נשמע כמו משהו שדורש מאיתנו המון אבל למעשה זה עושה את החיים שלנו לקלים הרבה יותר. פשוט מניחים את פלטת הצבעים שבחרנו ומוציאים מהארון את הבגדים שנראים לנו הכי מתאימים. הטעות הנפוצה של אנשים זה להגיע באותו צבע כמו גינס וחולצה לבנה, למעשה כאשר מכניסים צבעים שמדברים אחד עם השני זה תורם המון לתמונה, והופך אותה למיוחדת ויפה.

השתדלו לבחור צבעים פסטליים- שלא ישתלטו על התמונה

נושא הצילום שלנו הוא אתם, לא הבגדים שלכם, ואתכם חשוב לנו להבליט, הצבעים אמנם עוזרים לנו לשפה הצילומית, אך צבע זוהר יכול להרע ולא לתרום לתמונה.

לכו על בגדים חלקים- ללא הדפסים

מכירים את המילים פשוט ונקי? אז פשוט ונקי רלוונטים גם בעוד 20 שנה קדימה בעוד הדפסים משתנים כל תקופת זמן. מעבר לכך אנחנו רוצים תמונות שיעבירו אתכם, והדפסים גורמים ל"רעש" בתמונות שמעביר את תשומת הלב לחולצה במקום אליכם.

צילומים הם כמו יום חג

ביום של חג אנו מתרחצים ומשקיעים בעצמנו, מסדרים את השיער, מורחים לק, לובשים את מיטב בגדינו, דואגים שיהיו נקיים, מגוהצים, בהירים וחלקים. הגיעו לסטודיו שלנו לחגיגות יום הצילום שלכם ! מבטיחות להתרגש יחד אתכם.

אחרי שדאגתם להיות מצוחצחים ויפים – הגיעו רגועים ושמחים.

מה ללבוש לצילומי משפחה?
רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד