צילומי הריון ואלבום הריון בלתי נשכחים

כששי (הבן הבכור שלי) פותח את אלבום ההריון השני שלי (כן, הוא אוהב להציץ בו מידי פעם), הוא תמיד מעביר יד על הבטן שלי בתמונה, כאילו יכול להרגיש שוב איך רן זז ומתמתח בתוך הבטן של אמא, זה נראה כאילו הרגשות שהוא הרגיש באותם צילומים חוזרים אליו ואז מגיע החיוך הזה שאני כל כך אוהבת, כשאני רואה את זה אני לא מפריעה לו, אני מתבוננת בו מהצד נפעמת, ושנינו צוחקים איך פעם היו לו תלתלים. יש רגעים ששווים יותר מכל דבר אחר בחיים ואני ממש שמחה על כך שחברתי הטובה, אלונה הנהדרת תפסה את הרגעים האלה שלנו הבלתי נשכחים.

צילומי הריון ואלבום הריון בלתי נשכחים

הרומן שלי עם צילומי הריון התחיל כאשר זוגות רבים שצילמתי את חתונתם פנו אלי שאהבו את התמונות ועכשיו הם רוצים להפקיד את צילומי הרחבת המשפחה שלהם בידי. האמת? מרגש. כל משפחה מביאה איתה משהו אחר לצילומים, כל משפחה מתרגשת באופן שונה ואיזו זכות זו לשמור על המשכיות וחברות עם הזוגות ולתעד אותם ברגעים הכי שמחים בחייהם.

תמיד אמרתי ש"אני מצלמת שמח", הריון זה בהחלט שמח אבל גם הרבה מעבר, זה מרגש, זה מפחיד, זה המון רגשות שצפות איתנו ומתעצמות כשהמסלול כמעט בסיומו, שעוד שניה אנו פוגשים בה או בו או בהם! ויכולים סוף סוף לחבק ולנשק.

כשאני מצלמת צילומי הריון יש לי התרגשות בבטן, גם אני מרגישה חלק מהתהליך הנפלא שלכם, גם בשבילי זו חוויה להכיר אתכם יותר טוב, לדבר, לשתף סיפורים לראות איך אצל כל זוג זה טיפה שונה. יום הצילום הוא באמת יום מיוחד, זה דייט זוגי מרגש וכייפי בו יש זבוב על הקיר עם מצלמה, ככה אני מרגישה לפעמים, תופסת אתכם זוגיים, צוחקים, מסתכלים אחד לשני בעיניים, מתחבקים, טבעיים ויפים, מתרגשים וחוששים, פשוט יום שעוצרים את הכל, עוצרים את הזמן ויוצרים זיכרון נעים וטוב לתקופה מיוחדת במינה. תדעו שאני מחכה יחד אתכם ליום שאחרי הלידה, בו אתם שולחים את ההודעה המיוחלת כל כך עם תמונה של הקטנה מחובקת יחד אתכם, כמה אושר יש בתמונה קטנה אחת שבעצם מספרת סיפור שלם.

צילומי הריון ואלבום הריון בלתי נשכחים

צילומי הריון מומלץ לחוות בין השבועות 28-34 , הכי חשוב שאת תרגישי טוב ובנוח.

אפשר להצטלם בסטודיו המאובזר בכל טוב שלנו או בטבע הירוק והיפה.

הסטודיו נמצא ברמת גן, ויש בו כל מה שצריך, חניה, מזגן, אקססוריז, רקעים מגוונים, פינת פינוק נוחה עם קפה ומטעמים.

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד