צילומי יום הולדת גיל שנה בסטודיו

בטח אתם אומרים לעצמכם, וואו איך עברה שנה כל כך מהר!

הבייבי רק אתמול נולד והיום הוא כבר גבר-גבר, כמעט הולך, אומר כמה מילים

ומה עם חגיגה? גם לנו ההורים מגיע צל"ש, השנה הראשונה הרי לא פשוטה…ובואו לא נדבר על שעות השינה… גיל שנה זו סיבה למסיבה, מזכרת נהדרת ומשפחתית לתקופה מתוקה

צילומי יום הולדת גיל שנה בסטודיו

צילומי גיל שנה הם חוויה משפחתית מקסימה ומקרבת. כל המשפחה מתכנסת יחד, הורים, אחים ואפילו סבתות וסבים לתמונות משפחתיות שיהיו זיכרון נהדר ומתוק לדורי דורות. אם בעבר צילומי המשפחה היו מאוד רישמיים, כל המשפחה מגיעה לסטודיו, הצלם מסדר קומפוזיציה, וכל בן משפחה מקבל את הנקודה בא עליו לא לזוז, להסתכל לצלם וכמעט ולא לנשום, הרי היום הסיפור הוא שונה לגמרי.

צילומי גיל שנה בסטודיו הם צילומים כייפים, קלילים, שדווקא הספונטניות מקבלת המון מקום.

צילומי יום הולדת גיל שנה בסטודיו

כשילד בגיל שנה מגיע להצטלם, מאוד חשוב להיות קשובים לו, לתת לו חיבוק, להראות ולתת לו את התחושה שהוא הגיע למקום בטוח, בו אנחנו ההורים מרגישים טוב בו, הילד שואב מכם המון, וכשתראו לו שכייף לכם הוא ייפתח וירגיש בטוח, כשהילד מרגיש בטוח ונוח הצילומים יהיו נהדרים.

צילומי גיל שנה בסטודיו כל כך מתוקים, זהו גיל מקסים שהבייבי מרגיש יותר עצמאי, אנחנו מרגישים שיש תקשורת טובה, הוא מדבר או ממלמל, צוחק, מחבק, ומבין כל כך הרבה. הסטים בסטודיו יחד עם הילדון החמוד יוצרים תמונות בלתי נשכחות. בסטודיו שלנו אנו יוצרות את כל הרקעים בעבודת יד, כמו שאתם יכולים לראות בתמונה של לי על רקע סט הגלידות שלנו. כל מה שאתם רואים בתמונה אכן שם, לא מודפס על רקע, אלא בנוי ממש, כולל עגלת הגלידה עם לוגו השם של לי המקסימה. כמו כן, כל אותיות ה- ONE מותאמות ונראות כמו גלידה, בקיצור מתיקות אין סופית, ואנחנו בטוחות שכאשר לי תגדל ותראה את התמונות היא תשמח מאוד על הזיכרון שהוריה יצרו עבורה.

צילומי יום הולדת גיל שנה בסטודיו

כמו שחשוב לנו לתפוס את הילד או הילדה בהמון פוזיציות, פרטי לבוש שונים, אקססוריז מגוונים כך חשוב לנו לצלם אתכם כמשפחה. צילומי גיל שנה לא יהיו שלמים אלא אם גם אתם ההורים תיהיו בתמונה. והרבה פעמים שואלים אותנו אם אפשר להביא גם את הסבתא או הסבא, התשובה שלנו תמיד היא בודאי.

צילומי יום הולדת גיל שנה בסטודיו

לצילומי גיל שנה ניתן להוסיף עוגה טעימה ומהממת שנעשית על ידי קונדיטורית, ולהשתולל עם סמאשקייק מלכלך – אל תדאגו , יש מים חמים, יש אמבטיה עם כל הפינוקים שצריך!

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע לחוויה משפחתית וחגיגת יום הולדת לגיל שנה ????

צילומי יום הולדת גיל שנה בסטודיו
רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד