צילומי סמאשקייק לגיל שנה

לחקור, לגעת, לבדוק, לטעום, למעוך, למרוח וכמובן להתלכלך איזו חוויה נהדרת למשפחה ולילד ואילו תמונות מדליקות שיהיו לזיכרון לגיל שנה המתוק.

הנה טיפים חשובים שרצינו לשתף אתכם לצילומי סמאשקייק כייפיים וחווייתיים בסטודיו:)

צילומי סמאשקייק לגיל שנה

הטיפ הראשון: שחובה שנרשום אותו כאן, היא השאלה האם הילד שלי יהנה מצילומים של סמאשקייק?

האם מעיכת העוגה זה משהו שמתאים לו או לה. נסביר, יצא לי להיתקל בילדים שממש לא אוהבים להתלכלך. לכלוך לא גורם להם טוב, ומיד מגיע הבכי. השאלה היא אם הילד שלך נחשף למרקמים שונים ביום יום, אם את/ה לא בטוחים הנה עצה שבה תקבלו תשובה: תנו לילד גביע יוגורט, מעדן, משהו שאתם יודעים שמלכלך. אם הילד משחק עם המעדן, דוחף בתוכו ידיים, טועם-מזל טוב-בואו לסמאשקייק! אם הילד נגעל, עושה פרצופים ומגיב בסלידה, כדאי לחשוב אם עניין העוגה מתאים כרגע.

הטיפ השני: שעת הצילומים

נתחיל בכך שילד עייף זהו ילד שסביר שלא ישתף פעולה. הקפידו לבחור שעת צילום בה הילד ישן את שנת הבוקר שלו ואכל את מנת הבוקר, זו בדיוק השעה בה הוא יהיה פנוי לבוא ולחקור את הסט המהמם שיצרנו עבורו, ובטח למעוך את העוגה במלוא העונג.

צילומי סמאשקייק לגיל שנה

הטיפ השלישי: בחירת הסט מראש

אנח מקפידה לעבור אתכם מראש על רקעי הצילום שלנו, כדי שנוכל להתכונן מראש, להתאים כל פרט קטן לילד שלכם, ולהכין מבעוד מועד את הסט עבורכם, כדי שתגיעו לסטודיו לא נצטרך לבזבז זמן עירנות יקר של הילד. כך גם עם עוגת הסמאשקייק, שאותה מכינה הקונדיטורית שלנו לפי התאמה מושלמת לנושא הסט וצבעיו.

הטיפ הרביעי: שיתוף הפעולה שלכם-ההורים

בצילומי ילדים אתם ההורים חלק בלתי נפרד מהצלחת הסשן. ילדים שמגיעים אלינו לסטודיו בו קיימים המון גירויים מדליקים מאוד מסוקרנים, לכן חשוב לנו לקבל את עזרתכם למקד את הילד, להחזיר אותו למשטח הצילום אחרי שחקר חלק נוסף בסטודיו (כמובן עם חיבוק ונשיקה, או מתן שוחד של במבה או חטיף אחר), היתרון של הסטודיו שלנו הוא שאנחנו שתיים, לכן כאשר אחת מצלמת השנייה מצחיקה,משעשעת, שמה מוזיקה שהילד אוהב, מחזירה את הילד למשטח כך שגם אם הילד ישב חצי דקה, עדין יש לנו זמן לתפוס תמונות יפייפיות, אבל עדין אתם יודעים מה הילד הכי אוהב וזה מאוד עוזר לנו:)

הטיפ החמישי: סבלנות

סבלנות היא נקודת המפתח בכל סשן צילום ובדגש בצילום ילדים, וזה משהו שיש לנו בכמויות שלא נוכל לתאר לכם, ואתם ההורים צריכים להרגיש בנוח בסטודיו שלנו, לדעת שאנחנו לא דוחקות בלוח זמנים, חשוב לנו שהסשן יהיה מוצלח עם תמונות מהממות גם אם הילד צריך לנוח, לשתות, לשחק, לאכול משהו, להתנדנד רגע בנדנדה או לנסוע בבימבה (כן מאוד מאובזר אצלנו). יש לנו המון ניסיון עם ילדים, וילד שכיף לו, שמרגיש רגוע, שבוטח בנו יתן לנו חיוכים ומבטים למצלמה שאם היינו דוחקים בו לא היינו מגיעים לזה. תבואו רגועים, תודיעו בעבודה שלכם מראש שתתעקבו קצת בהגעתכם, זה שווה את הרוגע שלכם ושל הילד, ויראו זאת גם בתמונות.

הטיפ השישי: מלתחה

המון אימהות שואלות אם צריך להביא משהו לצילומים? בסטודיו יש הכל לצילומים ותוכלו לבוא רק עם התיק שתמיד אתם יוצאים איתו מהבית. לכל רקע יש את הביגוד המתאים לו, אבל, אימהות שיש להם בגדים שהן אוהבות,רוצות וחושבות שיכולים להתאים לסט שבחרו מוזמנות בברכה להביא. ניתן גם להתייעץ לפני, מבחינת הבגד והתאמת הצבעים. לצילומי משפחה שקודמים בדר"כ לסמאשקייק ניתן וכדאי להתאים את לבוש חברי המשפחה, צבעים שמתחברים יחד יראו נהדר במצלמה, ואשמח לעזור גם כאן.

מקווה שעזרתי לכם להתכונן טוב יותר לצילומים שלכם, מחכה לכם כאן בסטודיו:)

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד