טיפים והמלצות לצילומי סמאשקייק מוצלחים

הגוזל הקטן אוטוטו בן שנה (או בת שנה) ואתם ממש מחכים לסט שקבעתם, מה בכל זאת כדאי לדעת ולהכין מראש? הנה 5 טיפים חשובים.

טיפים והמלצות לצילומי סמאשקייק מוצלחים

1. בחירת החבילה המועדפת עליכם. חשוב לסגור את כל הקצוות מראש עם הצלם שלכם, לכן ודעו כי בידיכם הסכם המפרט את החבילה שבחרתם ומה היא כוללת- תמונות ערוכות, אלבום, הגדלות וכו.

2. בחירת סט הצילום מראש. על מנת שביום הצילום לא יהיו הפתעות, בחרו יחד עם המלצות הצלם את הסט האהוב עליכם. ספרו על צבעים שאתם אוהבים, סטים שראיתם ובא לכם, סטודיו מקצועי ידע להתאים בדיוק לטעם שלכם ולהגשים כל חלום.

3. בחירת הלבוש. ביום הצילומים הביאו סט אחד של לבוש חגיגי שאתם אוהבים, גם לכם וגם לילד. כדאי שצבעים של כל המשפחה יהיו מתואמים אך לא זהים. כדי שהילד יקבל ביטחון, ולכם יהיו כמה תמונות יפות לפני הסמאשקייק, הצטלמו יחד עם הילד למספר תמונות. בסטודיו מקצועי יהיו לכם מספר פריטי לבוש לבחירה לילד, אך אם ברצונכם להביא בגד משלכם, צלמו ושלחו לצלם כדי שאכן יתאים לסט עצמו.

4. שעת הצילום. שעת הצילום מאוד חשובה על מנת שהצילומים יצליחו ובגדול. ילד שישן טוב, אכל משהו קטן, ועירני ישתף פעולה בצורה יוצאת מן הכלל. שעות הבוקר הן בדר"כ השעות שנצלם סמאשקייק.

5. בחירת העוגה. רוב צילומי הסמאשקייק מצולמים טוב יותר עם עוגת קצפת שנמרחת בקלות, רכה, כייפית לאכילה וקלה למעיכה. שימו לב שאם ילדכם אלרגי למוצר מסויים-וודאו כי ציינתם זאת בפני הצלם והקונדיטורית. מבחינת עיצוב העוגה, לאחר בחירת הרקע והסט האהובים עליכם הקונדיטורית תתאים את צבעי העוגה לסט הנבחר, עם אלמנטים עיצוביים מתאימים, למשל סט חלל שחור לבן- העוגה תיהיה בשחור לבן עם כוכבים, חללית וכו'.

הסטודיו מתמחה ביצירת סטים ייחודיים בעבודת יד, ומגשימים לכם כל חלום ילדות.

בתמונה רן על סט עפיפונים כחול מהמם.

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד