איך לצלם בעצמכם צילומים של תמונה משפחתית ליום המשפחה?

המורה של הילדים ביקשה תמונה משפחתית ליום המשפחה, פתחתם את האלבום, התמונות השמורות בפלאפון אבל אין תמונה שכולכם ביחד? אין תמונה יפה? אין תמונה עדכנית?

קדימה, בואו נעשה תמונה משפחתית שווה

איך לצלם בעצמכם צילומים של תמונה משפחתית ליום המשפחה?

קודם כל תמונה שכל המשפחה נמצאת בתמונה…לכן קבעו שעה שנוחה לכולם להצטלם, שכל הילדים בבית, ערניים, שבעים ומוכנים לחווית הצילום.

מה הלאה? לוקיישן רבותיי

חצר יפה, הספה בסלון שכולם יכולים לשבת יחד, אפילו לצאת לפארק הקרוב, קצת דשא ירוק להוספת צבע לתמונה, כל אלו ועוד יכולים לשמש לוקיישן נהדר לצילום שלכם.

אז מה לובשים?

אנחנו אוהבות לומר שיום הצילום הוא כמו יום חג, מרגש וכייפי, וכך כדאי להתייחס אליו, לכן, סדרו ציפורניים, שיער וכמובן לבשו בגדים יפים, בגדי חג והתאימו צבעים שמתכתבים אחד עם השני. יש אתרים של "פלטות צבעים" שעוזרים להתאים גווני צבע אחד לשני, אפשר ללכת על גוון שאתם אוהבים ולבחור את הצבעים לפי הפלטה אותה בחרתם.

למה זה חשוב? זה חשוב מכיוון שזה מוסיף המון לתמונה, כשכולם לובשים את אותו הצבע- זה קצת משעמם…

עומדים? יושבים? איך לסדר את כולם?

קודם כל חשוב שלכולם יהיה נוח, וכמובן שאם סחבנו את השכנה שתצלם אותנו, עדיף לעשות כמה תמונות בכל מיני וריאציות. מה אנחנו מציעות? ההורים במרכז והילדים מסביב, אם יש ילדים קטנים יותר אפשר לשים אותם על הברכיים כדי שיהיו בגובה הנכון, אפשר הורים בצד אחד והילדים בצד אחד, אפשר לסדר לפי הגובה, אפשר לשים ילד קטן על הכתפיים, כל אופציה שעולה לכם לראש כדאי לנסות.

טיפ נוסף!

ככל שהפריימים יהיו מגוונים- ככה יהיו לכם יותר תמונות לבחירה. מומלץ להפעיל את הדימיון ולחשוב אילו תמונות ירגשו אותנו עוד כמה שנים כשנסתכל אחורה, אילו יצחיקו אותנו, אין ספור לדוגמאות אבל הנה כמה- כולם מוציאים לשון או עושים פרצוף מצחיק, מסתכלים אחד על השני, רק ההורים מסתכלים למצלמה, כל הורה תופס ילד או שניים, הילדים נותנים נשיקה להורים, ילד נוגס באף של ההורה

והכי חשוב

להנות!!! תעשו כמה תמונות בהתחלה בשביל "להתחמם" ואז תראו איך כולם זורמים. באווירה טובה יוצאות תמונות שהן יפות והכי חשוב טבעיות.

ולסיום…

אל תשכחו לשלוח את התמונה למורה!!!

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד