ביישנים? אתם חייבים לקרוא את זה

ביישנים? אתם חייבים לקרוא את זה

אתם מכירים את זה שאתם מגיעים למקום לא מוכר ומרגישים קצת ביישנים? לוקח לכם זמן לנשום רגע, להיפתח, להרגיש בנוח, להרגיש ממש בבית?

ככה זה עם הקטנטנים, בדר"כ ילד שמגיע למקום חדש צריך לבחון אותו כמה דקות. בדקות האלה הוא מסתכל על הוריו וחש את המקום דרכם. הם המקום הבטוח שלו, אותם הוא מכיר ועליהם הוא סומך, ואם ההורים שלי מרגישים בנוח, הי…גם לי מותר!

בסטודיו ניסיתי לייצר אווירה ביתית, חמה, רגועה, כייפית ויפה כדי שגם אתם וגם ילדכם תוכלו לבלות יום חווייתי משפחתי נהדר מהשנייה שנכנסתם בדלת.

אחת השאלות שאני נתקלת בהן זה מה להביא? האמת? דאגתי לכל מה שאתם צריכים.

סטודיו רחב וגדול, מרפסת התרגעות עם נדנדה משפחתית , פינת קפה ונשנושים, מוסיקה טובה, רקעים מדהימים ומגוונים עשויים בעבודת יד, בגדים ואקססוריז לבחירתכם עם התאמה מושלמת לסטים, שירותים ומקלחת (כולל מגבת, שמפו-משני סוגים!לבחירתכם), ושתי צלמות עם חיוך ענק.

צילומי הריון, צילומי משפחה, צילומי גיל שנה וסמאשקייק, צילומי דורות

אתם מוזמנים לבחור את הסשן שלכם, אני מבינה כמה מרגש כל שלב כזה בחיים, ואעשה הכל כדי שהחוויה והתיעוד יהיו מקצועיים, כייפים ומהנים, והכי חשוב טבעיים.

ביישנים? אתם חייבים לקרוא את זה

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד