צילום ילדים בים

אין סביבה יותר מהנה לילדים מאשר חוף הים, מרחבים אין סופיים לרוץ, ארמונות החול, השתכשכויות במים- פשוט מקום נפלא להיות ילדים. זו גם בדיוק הסיבה שצילום ילדים בים הוא כל כך פוטוגני, כי כשטוב להם – הם מאושרים, מחייכים והכל באופן טבעי וייפייה.

אז איך מצלמים תמונות משגעות של ילדכם בחוף הים? הנה כמה טיפים לתמונות בלתי נשכחות.

צילום ילדים בים

1. בטיחות מעל הכל

חופים הם אולי מגרש המשחקים הגדול ביותר בעולם, הכייפי ביותר ודווקא בגלל זה יש לשים לב לבטיחות הילדים מעל הכל. נכון שאנחנו רוצים לתפוס תמונות יפות, אבל העיסוק במצלמה לוקח את תשומת הלב שלנו, כדאי לדאוג שיהיה עוד מבוגר אחראי שיעזור במשימה.

2. תנו להם להיות מי שהם – ילדים

אם לקחתם את ילדכם לים, אל תצפו לחזור בלי חול הבייתה, תנו להם את החופש לעשות ולהיות ילדים, לרוץ, להיכנס למים, לשכב על החול, אל תדרשו מהם לחייך זה יקרה לבד מהמשחק בחול וכך התמונה תיראה טבעית יותר, עודדו אותם להינות מכל השפע במציע חוף הים ותעדו אותם בלי שישימו לב, אלו יהיו התמונות הכי טובות שצילמתם.

צילום ילדים בים

3. תאורה

האתגר הגדול ביותר לצילום בים הוא ההתמודדות עם התאורה המאוד בהירה שהשילוב של השמש החזקה והחול יוצרים. הימנעו מלצלם בשעות בהן השמש בשיאה. השתדלו לצלם בזריחה או בשקיעה, אז התאורה היא הטובה ביותר ומאוד מחמיאה למצולמים. השמש החזקה של שעות היום יוצרת צללים לא יפים על פני המצולם והתאורה פחות רכה ונעימה. הימנעו משימוש בפלאש, הוא לא מחמיא למצולמים ויוצר תמונה מאוד לא טבעית, אלא אם זוהי מטרתכם כמובן.

אז מתי עדיף לצלם בזריחה או בשקיעה? לכל שעה יש את הקסם שלה. אם אתם אנשי בוקר תדעו שבזריחה האור בהיר וצלול. שעה זו גם עדיפה להרבה מהילדים, בעיקר לפעוטות, כי בשעות הבוקר הם בשיא שלהם. הם עירניים ומוכנים לכבוש את רצועת החוף. בשקיעה לעומת זאת, הצבעים עמוקים וחמים יותר. יש בהם קסם שלא ניתן להתעלם ממנו והשמיים נצבעים בצבעי אש מדהימים. הכי כדאי? להתנסות בצילום בזריחה וגם בשקיעה, ככה הילדים יהנו פעמיים וגם יהיו לכם מגוון רחב של תמונות.

4. לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

חפשו חוף שאתם אוהבים, עם מעט אנשים-זה מצטלם יותר טוב כשאין הסחות ורק הקטנטנים שלכם בפריים, חוף שיש בו סלעים, מפרצים, סירות, מזח או כל דבר שיכול להוסיף עניין וצבע לתמונה. חוף דור, חוף פלמחים הם שני מקומות שמאוד יפים לצילומים.

5. עם הניסיון מגיע הביטחון

אל תפחדו לנסות, היום בעידן הדיגיטלי אפשר למחוק כל תמונה שלא נראית לכם, צלמו מזוויות שונות, השתדלו לצלם בגובה העיניים של הילד, צלמו את הילדים כשהשמש מאחור, קל להם יותר להביט למצלמה וההילה סביבם יוצרת מראה חלומי.

6. צלמו תמונות אווירה

כשתביטו בתמונות במרוצת הזמן זה יחזיר אתכם לתקופה ויתן לכם ממש להרגיש את החוויה ותזכיר נשכחות. צלמו את הילדכם מסתכל לכיוון הים, לוגם מבקבוק המים, הרגישו שאתם מקפיאים את הזמן, אלו תמונות שגורמות לנו רגש גדול.

צילום ילדים בים

7. הבעות פנים

אחת התמונות שאנחנו הכי אוהבות לתפוס זה את הפנים של הילדים עם קצת חול שנתפס לו שם, מבט של אושר, מבט חושב, מבט מסתכל על האופק, ילדים בלי לשים לב נותנים לנו מגוון רחב של פרצופים, אפילו הפרצוף הכועס שלהם חמוד, התקרבו אליהם, צלמו, תהנו, אחכ במחשב מיינו ושמרו את אלו שאהובות עליכם הכי הרבה.

8. קסם משפחתי

יש משהו קסום בתמונות משפחתיות, במיוחד אלו שנתפסות בעדשה בלי שתשימו לב, כשאנחנו מצלמות אלו התמונות האהובות עלינו הכי הרבה. צלמו תמונות משותפות של הילדים, צלמו אחד את השני, אם הילדים גדולים ניתן לתת להם להתנסות בצילום העצמם, תאמינו או לא תגלו פריימים שלא חשבתם עליהם, יש להם

ראש יצירתי שיפתיע אתכם.

9. תמונות צבעוניות

לכחול של הים ניתן להוסיף מלא צבע בצורה של אקססוריז כמו משקפי שמש, דלי וכף, כובעי קש וכל דבר שישדרג לכם את התמונה.

10. הדבר הכי חשוב- שתיהיה חוויה משפחתית כייפית

אל תיהיו רציניים, ושחררו את כל מנגנוני ההגנה שלכם כמבוגרים. רוצו עם הילדים למים, השפריצו אחד על השני (אבל לא על המצלמה!), בנו ארמונות בחול, כסו אחד את השני בחול, אכלו אבטיח וארטיקים, גם אם יטפטף קצת זה לא נורא-אתם בים, המקום הכי כייפי וחופשי שיש. הביטו אל השקיעה, איזה זמן איכות קסום, וכתבו לכם ביומן מתי הפעם הבאה.

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד