האם כדאי לעשות צילומי משפחה?

מבחינתי התשובה היא ברורה, כל כך מרגש לראות את הילדים גדלים, כי אני רואה איך הצילומים תורמים למשפחתיות שלכם. יום הצילומים הוא יום חווייתי ומרגש בין אם בסטודיו או בטיול פסטורלי, הוא יום כייפי שההנאה בו בטוחה אם רק תביאו אתכם חיוך מהבית.

האם כדאי לעשות צילומי משפחה?

כדי להצטלם יחד כמשפחה, אתם מתקרבים פיסית כדי להיות יחד בתמונה ודבר זה יותר קירבה פנימית, הילדים מרגישים את ההורים שלהם מתרגשים כמו ילדים, מתחבקים, ורוצים לטעום מהכיף הזה גם כן ומשתפים פעולה ונכנסים "להפריע" לכם בצילומים, אין דבר כיף יותר מאשר לתפוס אתכם טבעיים ולנצור את הדינמיקה המשפחתית שלכם לתמונה אותנטית מעולה.

האם כדאי לעשות צילומי משפחה?

לפעמים בסדרות שעוסקות במשפחות והיחסים בין בני המשפחה אנו כצופים מקבלים טעימה מהחוויות המשותפות שהדמויות, המשפחה צברה, תהליכים שעברה. בסדרה זה קורה בדקות ספורות כי יש יכולת להעביר חיים שלמים בזמן קצר, דבר זה נקרא מונטאז' (Montage). מונטאז' הוא רצף של שוטים קצרים יחסית, שהמעברים ביניהם מודגשים, אבל הם לקוחים ממקומות שונים ומזמנים שונים. בחיים שלנו אנו אוספים שוטים אלו פיסה אחר פיסה וכשמסתכלים על התמונות שלנו מהעבר, רואים איך השתננו, איך צמחנו, איך בילינו. המהות של צילומים איכותיים באה לידי ביטוי בזמנים שמרגשים אותנו, בזמנים שקשה לנו, בזמנים שאנו נוסטלגים, וכמה חשוב שאותם זיכרונות יהיו איכותיים וישמרו לנו לעד.

צלם טוב הוא צלם שכייף לך להיות במחיצתו, לבלות איתו, לצחוק איתו, שיש כימיה טובה זה בה לידי ביטוי בתמונות, ממש כמו במשפחה. ואם החלטתם לקבל את עצתנו ולהצטלם הנה מספר טיפים שווים כדי שהחוויה והצילומים (שהולכים יד ביד!) יהיו נהדרים

1. כשאני מדברת על צילום איכותי, אנו מדברות על צילום מקצועי, ששם דגש על תאורה נכונה ומחמיאה, קומפוזיציה טובה, על ציוד מקצועי שנותן לנו להפיק את המיטב מהצילומים ונותן לנו תמונות ברזולוציה גבוהה.

2. הכינו את הילדים מראש, תראו שהם ישתפו פעולה יותר כשהם יודעים (פחות או יותר) מה מצפה להם ולאן הם מגיעים.

3. היו אתם, קחו את הזמן להיפתח, הסתכלו על המשפחה שלכם, תרצו איזו עוצמת רגשות יש כשכולם נהנים, מבטיחות שאח"כ תראו בדיוק את זה בתמונות.

4. הגיעו מוכנים כמו לחג, כלומר סדרו את בגדכם החגיגיים ערב קודם, ללא לחץ, סרקו את שערכם, מרחו לק, איפור, כל מה שמרגיש לכם נכון לצילומים. כמובן שאפשר וכדאי להתייעץ איתנו.

5. דאגו שיהיה לכם נוח. בסטודיו מאובזר יש הכל. זה מתחיל בחנייה, מיזוג, קפה וכיבוד ועד אקססוריז ורקעים מגוונים. בסטודיו שלנו פשוט כיף, בין אם לצאת למרפסת לתפוס קצת שמש, או לשתות כוס קפה ברוגע. הסטודיו שלנו נעים ודואג לקטנים וגדולים כאחד.

האם כדאי לעשות צילומי משפחה?
רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד