צילומי גיל שנה לתאומים -אתם שאלתם, אני עונה

הידעתם? השכיחות העולמית הכוללת ללידת תאומים הוא בערך 1 ל-40 לידות !

צילומי גיל שנה לתאומים -אתם שאלתם, אני עונה

ולא בכדי שיותר ויותר אימהות פונות אלינו ומתעניינות בצילומי גיל שנה לתאומים. המון שאלות צצות, האם יש יותר רקעים? האם זמן הסשן ארוך יותר? האם כדאי שתי עוגות או אחת? איך כדאי שיהיו לבושים? ועוד המון שאלות.

החלטתי כמו תמיד לעשות קצת סדר ולתת את כל האינפורמציה בדיוק בשבילכם- ההורים לתאומים.

קודם כל אציין שצילומי גיל שנה לתאומים זו סיבה כפולה לחגיגה. ידוע כי השנה הראשונה מאוד קשה ומאתגרת, וכשיש שני ילדים בגיל זהה, החוויה עלולה להיות מאתגרת עוד יותר, אז בהחלט מגיע לכם ההורים שאפו גדול, חיבוק, ואיחולי שעות שינה.

לאחר הברכות, הגיע השלב הרציני, שנענה על כל השאלות שאי פעם שאלו אותנו בנושא צילום גיל שנה לתאומים.

כמה זמן מראש מומלץ לשריין תאריך לצילומי גיל שנה לתאומים?

כדאי לשריין מבעוד מועד את התאריך הכי נוח עבורכם, אנחנו ממליצות על כחודשיים מראש, אבל גם כמה שבועות לפני זה אחלה, ובמידה ונזכרתם ברגע האחרון, לפעמים יש לנו מקומות שיכולים להתאים לכם בול, לכן שווה להתקשר ולברר איתנו. קחו בחשבון שיש רק 4 ימי שישי בחודש, והם הימים המבוקשים ביותר, לכן אם אתם יכולים רק ביום הזה, אנא צרו קשר מראש.

איך זה הולך מבחינת בחירת הרקעים לתאומים?

לפני שמגיעים ליום הצילומים, אתם בוחרים את הרקעים המועדפים עליכם ממגוון הרקעים לבחירה שמעוצבים בקפידה רבה. ביום הצילומים נתחמם עם צילומי משפחה יחד, במגוון קומבינציות, ולאחר מכן כל תאום בפני עצמו, על גבי כל רקע. לאחר מכן נצלם אותם יחדיו. תוך כדי נשלב אקססוריז שונים. אם בחרתם לשלב עוגת סמאשקייק בצילומים, זה השלב הבא.

צילומי גיל שנה לתאומים -אתם שאלתם, אני עונה

מבחינת הרקעים, אם יש לי תאומים בן ובת, מה כדאי לי לבחור?

זה נכון שעדין יש מגדריות, הורים מסויימים מעדיפים צבעים מסויימים על בנים וצבעים אחרים על בנות, כך שניתן לבחור סט בנות וסט בנים, או סט אחד שיתאים לשניהם. מבחינתנו כל סט בנוי להיות יוניסקס. ניתן כמובן לשדרג ולהוסיף אלמנטים וצבעים לבקשתכם לתוך סט קיים, חשוב לנו שתאהבו ותהיו שלמים, זה הזיכרון שלכם ואנו בונות אותו יחד אתכם.

אם בחרתי לשלב עוגת סמאש קייק בצילומי גיל שנה לתאומים, האם כדאי עוגה אחת או שתיים?

לסמאשקייק תאומים עוגה אחת עושה בהחלט את העבודה ומצטלמת נהדר עם שני הילדודס שמפרקים אותה יחד, על סט אחד מקסים שמייצר תמונות מדהימות. זה גם מגבש, גם נותן להם מטרה משותפת שמקנה להם ביטחון, וגם נוח יותר לכיס שלכם.

צילומי גיל שנה לתאומים -אתם שאלתם, אני עונה

באילו שעות הצילומים מתקיימים?

סשן צילום התאומים לוקח בין שעה לשעה וחצי, צריך לזכור כי מדובר בילדים בני שנה, שפעילות מרגשת כמו זו מעייפת מאוד וצריך להתחשב בצרכיהם. מומלץ לצלם את הילדים בשעות הבוקר בשעות שהם הכי עירניים, משתפי פעולה, חייכניים, שמחים ועם אנרגיות.

האם אפשר בנוסף לתאומים להביא עוד בני משפחה?

אשמח לארח אחים וסבאסבתא ואפילו לנצור זיכרונות יחד איתם, שימו לב רק שהדגש הוא על ילדי היום הולדת.

מה צריך להביא לצילומי גיל שנה לתאומים?

אתכם, את הילדים והמון חיוכים. בסטודיו יש הכל כדי להקל עליכם ולהפוך את יום הצילום לחוויה משפחתית כייפית. מה בכל זאת כדאי להביא? עבור הילדים: בגדים להחלפה לכל אחד/אחת מהם, אוכל שכל ילד רגיל אליו (בקבוק, תמ"ל..), מוצצים, צעצועים אהובים, כל פריט שמרגיע אותם ונותן להם תחושת ביטחון, מעבר לכך, ציוד החובה שאתה תמיד לוקחים כשאתם יוצאים מהבית. בסטודיו שלנו יש אמבטיה וסבונים לבחירתכם, מגבות, שידת החתלה מאובזרת, עמדת נשנושים ושתיה חמה וקרה, מזגן, חניה, מרפסת עם נדנדה.

צילומי גיל שנה לתאומים -אתם שאלתם, אני עונה

האם אנחנו צריכים להביא בגדים לצילומים?

בסטודיו שלנו יש המון בגדים לבחירה, אקססוריז כמו כובעים, פפיונים, שלייקסים, אבל למדנו עם השנים שיש הורים שבא להם להביא את הבגדים של הילדים שלהם מהבית, שהם בדיוק קנו חליפות מהממות, אנחנו זורמות אתכם אך מדגישות תמיד שהבגדים הם חלק בלתי נפרד מהסטים, וצריכים להתאים אליו, לכן אנו מבקשות להתייעץ עמנו, כדי שיהיה מושלם. מעבר לכך, ההחלטה היא שלכם אם תרצו שהילדים ילבשו חליפות זהות או שונות, צבעים זהים או שונים, תסרוקות זהות או שונות.

רוצה לקבל עדכונים על הפוסט הבא?
אולי תתעניין גם ב:
בוק בת מצווה - צלמת רוני ישראל

בוק בת מצווה במרכז

בוק בת מצווה יכול להיות לפי נושא מסוים אותו תבחר הנערה, בצילומי סטודיו, צילומי חוץ ועוד. יש בו מקום רב ליצירתיות ודרך נהדרת לבטא את הטעם האישי של הנערה.

קראו עוד

בוק בת מצווה צנוע

מזל טוב! הגעת לגיל 12 ואת בטח מתרגשת נורא. זהו באמת יום מיוחד בו את הופכת לנערה ומקבלת עליך את האחריות על כל המצוות שאת

קראו עוד